yooo wadduppp dudes

Yooo waddupppp dudes?
Jag är nästan förvånad och även imponerad av mig själv, jag startade inte datorn förrän 19.30 idag haha. Har faktiskt legat ute och chillat hela dagen och jobbat lite på brännan. Sakta men säkert! 
Vad har mer hänt? Jo jag har gjort en design till Cornelia, så gå gärna in i min portfolio så ser ni där hur den ser ut. Det kommer även komma upp några mer designer de kommande veckorna :)
 
Nu ska jag fixa ihop ett litet inlägg som kommer upp om ett litet tag, sedan även några tidsinställda!


Josefina

Du har ju redan gjort min design, men om jag skulle vilja ändra headern, hur mycket kostar det då? :)

2013-05-08 @ 17:05:59
URL: http://josefinaalg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: