3 saker jag vill göra sommar 2014

Visst att det kanske bara är november nu, MEN det går ju så otroligt fort. Nu även när det börjar gå mot kallare väder så gör jag mig själv bara en tjänst att drömma mig bort till lite värme så tiden går fortare, för nånting jag inte klarar av är kyla... Känner mig så lycklig att jag slipper vintern tre veckor!
 
Här är iallafall tre saker jag verkligen vill göra och ska försöka och göra
 
Åka på road trip 
Har alltid velat göra detta, så länge jag kan minnas. Förhoppningsvis tar Elin körkort snart så då jävlar!! Vill jättegärna göra det här i sommar och inte ha något mål, men vi har även pratar om att dra till ullared redan snart haha!
 
Festa
Det här behöver jag inte direkt hoppas att det kommer hända, det här vet jag kommer hända och jag längtar så jävla mycket. Som ni alla kanske vet så är mina vänner som jag hänger oftast med över 18 och kan gå ut och sen är det jag, mihihi. Men nu är det bara drygt ett halv år kvar tills jag också är 18!!! Så taggad. Vill också jättegärna åka till London och festa, får se hur de blir med det. 
 
Ha "the summer of my life" 
Jag säger alltid att jag ska ha en så jäkla grym sommar, att jag ska köra en yolo och bara släppa allt och leva till fullo varje år. Men alla somrar ser likadana ut för mig, och när skolan väl börjar så tänker jag "Jag hade fan världens tråkigaste sommar..." men sommar 2014, vafan jag har alla möjligheter nu ju. Jag blir 18, jag ska bli brun som fan även om jag får ligga på stranden 24/7, jag ska verkligen köra på en yolo. Jag är trött på att tveka så denna sommar ska verkligen bli "the summer of my life". 
Det finns en sommar som jag aldrig kommer glömma bort, det kanske inte var en ideal sommar som alla drömmer om men varma dagar, solbrända ben och barfota, festade osv. Men sommar 2011 är den bästa hittils då jag träffade världens bästa vänner och världens bästa killar. Den kommer alltid ligga nära till hjärtat ♥ Det var "the summer of my life" mini-Li-ve
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: