bekännelser

Jag äger ingenting från varken Hollister eller Zara, vilket typ 99% av alla tjejer gör, iallafall i Stockholm. 
 
Något jag kan kolla på i evigheter (förutom killar HEHEH) är stjärnor. Tycker dom är fett coola och sen spårar det alltid ur när jag tänker på rymden för det är ju sjukt stort och jag bara sitter och föreställer mig massa saker. Jag och pappa satt i bilen och då snackade vi om när jorden rör sig runt solen så åker den ju jättefort, och det är därför det blåser? Men det trodde inte pappa... Haha.
 
Nu har jag letat reda på alla mina fina gosedjur som kommer jag ta med dom till min lägenhet, och köpte även en stoooor elefant igår på ikea, den är megasöt och skulle lätt kunna använda den som kudde :-)
 
Jag saknar min youtubekanal, jag gillar och spela in och redigera osv. Men jag kände mig inte lika bekväm med att folk kunde se på dom om och om igen, speciellt inte när jag sitter bredvid vilket många gör... Vi får se hur det blir med det där. 
 
Jag är otroligt snål av mig. Nu säger inte jag att jag har fett mycket pengar men jag har en del och jag har råd att köpa saker jag verkligen vill ha. Men jag är så rädd att bli utan pengar en dag. Lite tråkigt när jag ser vänner bara slösa pengar och köper allt de vill ha, men också väldigt bra för jag är ekonomisk av mig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: