en ledig dag

Nu kanske ni undrar, men ja vi har ett naket grönt troll i vår bil hahahha...
 
Tjenis. Kom hem för ett tag sedan, har vart runt och flängt hela dagen. Idag var vi lediga från skolan, hade dock fått några saker vi skulle göra men de gjorde jag redan igårkväll för dom var löljligt enkla. Mamma och jag drog till IKEA några timmar och köpte bland annat ett skoställ, en hatthylla och även lite småtjaffs och sen åkte till skolan för att ha utvecklingssamtal och det gick verkligen superbra! Hade tänkt att sätta mig och plugga men jag orkar verkligen inte, har lite panik för har prov på måndag på typ en miljard sidor men det brukar ju lösa sig haha! 
 


Em

Kan du lägga upp lite tips på snygga skolväskor? :)

2013-11-20 @ 13:46:35
Josefina

Vad går du för linje på gymnasiet? vad tycker du om den och är det mycket plugg utanför skolan? :)

Svar: Går Ekonomi profil mäklare. Jag gillar skolan dock så tycker jag det är lite mycket plugg men man kommer väl in i det :)
Li

2013-11-20 @ 17:42:47
URL: http://nattstad.se/josefinaalg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: