IKEA

Idag när jag skulle till skolan så hörde jag på radion att det var kaos i tågtrafiken, tågen var jättemycket försenade och jag räknade ut att det skulle ta 2½ timma för mig att ta mig till skolan. Bara biten Älvsjö-Stockholms Södra skulle ta 40 minuter så då blev jag fett irriterad och åkte hem igen, såg liksom ingen mening med att åka dit när jag skulle missa halva dagen och sen skulle de ta lång tid hem igen sen. Så jag åkte till IKEA istället! Köpte inga möbler, det blir ju när jag faktiskt har flyttat in. Men jag köpte bland annat de på bilden och lite andra saker! Filten ser inte alls snygg ut på bilden men den är jättefin i verkligheten, skulle egentligen inte köpt den men vart jag än gick så såg jag den så köpte den iallafall, såg det som ett litet "tecken" på att jag faktiskt skulle köpa den haha.
 


trees, mamma i London

Vilken härlig filt!! Och så älskar jag namnet Ofelia också.

2013-11-12 @ 17:45:12
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: