it's friday

Alla dessa donutsstånd som står runt om i hela Stockholm, fet jävla julkänsla man får av dom, eller är det bara jag? 
 
Äntligen fredag, älskar att veckorna går så fruktanssvärt fort i skolan. Har nästan ingen söndagsångest för vet att det är snart fredag igen. Det jag har mest ångest över just nu är väl nyår... Haha! Jag har ingen aning om vad jag ska göra och vill verkligen inte sitta hemma. Är drygt en månad kvar men det går otroligt fort och de flesta börjar redan planera och sen kommer jag stå där och inte ha nån att gå med. 
 
Efter skolan drog jag med Ida till stan och gick runt i några timmar, jag köpte faktiskt ingenting! Men vi gick runt och kikade på kläder till nyår, och återigen, nyår nyår nyår. Får panik haha! Testa en klänning på BikBok och jag passar verkligen inte i klänning, jättehemskt att inse det men det finns ju andra saker man kan ha på nyår. Skulle ni vilja se ett kollage med saker? Nu väntar jag bara på att idol ska börja igen så man får se vem som går till finalen nästa fredag, som den äkta idolföljaren är. Jag hejar på Erik till 100%.


Bella

Jaaa Collage! :D

2013-11-29 @ 23:59:17
URL: http://jennyizabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: