onsdag

Vet inte om den här dagen har vart bra eller dålig. Den har mest vart väldigt långtråkig, har haft några solskensstunder med Linnea och Fanny efter lunchen när vi skrattade typ så vi kissade på oss (iallafall Fanny haha) men sen vid psykologin blev jag bara irriterad för våran lärare blev sur på oss och drog efter 7 minuter. Alltså allvarligt, 7 min? Klagar dock inte att vi fick sluta typ 14 men blir irriterad på honom för han har negativ inställning till allt. Efter skolan drog jag till H&M och fixade lite saker och åkte hem typ direkt. 
 
Jag vet inte vad som händer med mig på senaste tiden men jag är inte på mitt bästa humör så länge jag inte tänker på det. Men så fort jag tänker på de blir jag plötsligt sur och ja... Att en person inte kan fatta att den betyder något och ignorerar istället. Men aja, that's life och jag antar att jag måste bygga en bro and get the fuck over it. Hoppas ni har en bättre onsdag än vad jag har! :)


Selma

Hej Li!
För någon vecka sedan var jag på gymnasiemässan och blev GRYMT nyfiken på DB. (Drottning Blankas)
Jag har lite frågor dock.. hehe... Vad tycker du är bäst med skolan? Vad tycker du är sämst med skolan? Är det god lunchmat eller får ni matkort? Är lärarna bra? Är Schemat chill? Och är skolan typ, "fräsch", alltså inte helt klottrig med trasiga element etc.

Tack på förhand! :)

Svar: Hej! Kul att du är intresserad :) Vad jag tycker är bäst med skolan, hm… Just nu kanske det är att den inte riktigt känns som en skola, det är inte typiskt bänkar uppradade i klassrummen och skolan är väldigt liten vilket gör det lite mysigare eller hur man nu säger det, det är 90+ elever vilket är väldigt skönt. Dock blir det ju mer nästa år när vi ettor blir tvåor. Sämst vet jag inte riktigt, eftersom jag gick på en dålig skola förra året så tycker jag DBGY är väldigt bra! Vi får matkort på 50 kr, inte så många restauranger dock och jag är väääääldigt trött på maten (det är mest skräpmat tyvärr…) Men vi försöker fixa mer och mer restauranger. Jag tycker de flesta lärarna är bra, vissa är mindre bra men så är det ju alltid, men alla är väldigt snälla. Schemat är inte så chill tycker jag, vi slutar rätt sent varje dag och det är också ganska mycket läxor enligt mig men man står ut. Lokalerna och de allmänna ytorna är väldigt fräscha också :) Hoppas det hjälpte lite!
Li

2013-11-27 @ 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: