skridskoåkning i kungsan

Jättehemska bilder hahah, men yålå. Dom andra är fina :) Tagna från Ronjas och Fannys instagrams.
 
Är så otroligt trött så funderar på att lägga mig och nappa en liten stund innan Montazamis med vänner börjar kl. 9. Har inget plugg så det är nirre och bara kunna ta det lugnt. 
Igår så sov jag i lägenheten första gången (!!!) dock var det väldigt tråkigt för hade ingenting att göra när jag väl var där. Gick ju typ och la mig nån timma efter jag kom hem bara för hade nämnligen vart i Kungsan och åkt skridskor till One Directions nya album (som de äkta fans vi är hahahha) Var det nån som var där och såg våra fina skills? Otroligt töntigt men det var sjukt kul så vi funderar på att även dra dit någon annan dag och köra en liten sväng! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: