Bekännelser

Jag blir fett ledsen när jag ser att min statesik bara sjunker och sjunker... Men jag får ju skylla mig själv eftersom uppdateringen suger. Måste försöka bättra mig men har ett fett tråkigt liv och har ingenting och skriva om förutom skolan nu (true story). Måste ta mer kort också. Men har ni några tips som gör bloggen bättre så please kom med förslag. 
 
Jag hoppas verkligen att vi kommer ha bal innan jag vå går ut skolan. Jag ångrar verkligen hur jag såg ut när jag slutade nian och nu vill jag göra det bättre och va skitsnygg, end of story typ. Tänker på de allt för ofta, kollar på klänningar osv även fast det inte ens är säkert och om vi ska ha det är det ändå 2 1/2 år kvar... 
 
Nu är det 99% säkert att jag ska flytta, får egen lägenhet och ska kolla på den om några veckor när det passar och jag inte slutar skolan för sent. Om jag tycker om den så blir den antagligen min i slutet av november eller mitten av december beroende på när den är ledig.
 
Ska bli bättre och lägga upp bilder på Instagram, för just nu suger jag... Lägger upp bilder ca varannan vecka. Följ mig gärna @LiEllax
 
oktober/novevember är härliga månader tycker jag, det kommer alltid ut massa album heheh... Miley Cyrus, Veronica Maggio, One Direction, Rizzle Kicks, John Newman, Birdy, Emblem 3, Justin har Music Mondays och det är även många fler! Pure happiness ♥


Frida

ha bloggtips :)

2013-10-20 @ 19:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: