fredag

Hejsaaaaaaaaaaaaan. Hemskt ledsen för att jag inte uppdaterade igår men jag somnade faktiskt innan idol slutade och sen vaknade jag kvart över 4 haha, somnade och vaknade typ nån timma sen bara... Härlig fredagskväll, eller inte. 
Igår efter skolan var jag iallafall med Andrea som jag inte träffat sen typ maj eller nåt så det var ju kul. Som vanligt så snackade vi massa skit, gick runt och även fikade. Sen hem och jag hade så otroligt ont i magen så jag bara låg död som en fisk i soffan och sen runt 9 somnade jag som sagt haha. Lite depp är jag också för jag inte såg Macklemore igår... buhu.
 
Nu ska jag iallafall försöka hitta nånting att äta för är sjukt hungrig och sen ska jag försöka fixa lite roliga inlägg till er, men vet inte vad än... :( Har absolut ingen insperation längre.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: