greger och jag

Sitter och lyssnar på John Newmans nya album, fan va jag älskar't. Dagen har inte vart någon speciell alls, drog hem direkt efter skolan, skulle egentligen sola men dom bastardsen hade höjt priset. Sög ju eftersom de kostade 1 kr/min förut... Jag som trodde jag typ skulle kunna sola varje dag och ba bli jättebrun och fin, men nu sket det sig ju. 
 
Ikväll ska jag bara plugga, och sen slappa massa. Har inte speciell lång skoldag imorgon sen drar jag hem till Elin och leker med henne och Felix (hennes kattunge, yep)


Elli

Hur mycket kostar det nu? :)

Svar: 2 kr/min tror jag hahaha... Låter inte så mycket när man säger så. Men det blir trots allt dubbelt så dyrt och det är ändå ganska mycket :(
Li

2013-10-16 @ 21:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: