jag är stolt att jag tog tag i mitt liv

Nu är det lov, fyfan va skönt. Nu har jag gått i skolan i över 2 månader och det känns fortfarande så bra, det har aldrig gått såhär bra för mig. Jag jobbar upp mina betyg och gör verkligen mitt bästa. Jag är där näst intill varje dag förutom när jag mått mindre bra, förut när jag var som mest i skolan klarade jag av att vara där i max 3 dagar i sträck, ibland kanske en gång per vecka.
Från att gå fem år och må dåligt och inte våga berätta för någon, inte gå till dit och sedan komma på dumma bortförklaringar för man inte vill visa sig svag till detta, idag. Från att hoppa av skolan och till nu när jag går dit varje dag. När jag valde att hoppa av skolan så var det en stor risk, jag offrade typ ett år av mitt liv, jag kommer se mina vänner ta studenten före mig vilket suger men på ett sätt känns det för jäkla bra för nu går det bättre än förra året. Jag mår bättre, kanske inte bra alla dagar men det är definitivt en bra bit på vägen. 
Självklart är detta ett ganska känsligt ämne för mig att ta upp, vissa förstår nog, andra inte. Men jag skäms absolut inte att visa min närvaro. Nu har jag sagt detta några gånger men jag är så stolt över mig själv att jag tog tag i mitt liv. 
 


Liv

Är det där dina läxor? :) De gröna sånt du gjort eller typ?.. isf, vilken app eller hemsida är det? :D
Kram!

Svar: Det är min närvaro. Gröna är när jag vart där, gula när jag har anmäld frånvaro och röda när jag har oanmäld frånvaro
Li

2013-10-25 @ 22:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: