sleep over

Kände att det blev väldigt mycket uppdatering igår också, men som jag skrev i förra inlägget så hade jag glömt min väska och dator i Nyköping, men som tur va så skulle jag ändå dit nästa dag och ha en sleepover eller vad man nu kallar det med Elin och Mickis så då hade jag ju inte tid att uppdatera när jag väl fick min dator. 
Vi gjorde egentligen inget speciellt, vi åt på Chili Nam Nam och sedan cyklade runt hela Nyköping, sen satt vi i flera timmar och åt massa gott och snackade massa skit och sen nångång där runt 1 kanske vi gick och la oss. 
Sen idag tog jag bussen hem och nu sitter jag här, ska försöka göra alla mina inlämningar nu inför kommande veckan så jag bara behöver koncentera mig för provet på fredag. 
 
Mår inte alls speciellt bra idag, vilket jag ioförsig inte har gjort på flera veckor nu. Men dom senaste dagarna har de vart extra mycket :( Kan inte bli sjuk nu ju, igen. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: