svar

Vem betalar för lägenheten - om man får fråga det? Haha, jobbar du själv efter skolan och betalar med egen lön eller betalar dina föräldrar? Är också sugen på att flytta hemifrån någon gång i livet och undrar då hur man gör med hyra osv.. förstår om du ej vill svara på denna fråga! 

Kram! :)
 
Många har frågat hur allt detta går till så kan ju passa på att berätta för alla så ingen behöver undra senare. Man kan ju söka inackorderingsbidrag vilket kan ligga på ett par tusen varje månad. Dock så fick jag ingenting av min kommun för jag går inte i en kommunal skola utan friskola (Tack så mycket :)))))) Det värmde) 
Men jag kommer få ca 1300 kr från CSN och resten betalar mina föräldrar, som tur. Annars skulle jag inte alls kunnat flytta. 
Men om man går kommunal skola och har en bra motivering till att flytta så borde de gå. Men tror nästan alltid man måste lägga till lite extra av sina egna pengar :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: