+/- med hösten

+ De snygga kläderna
Höst är nog min favoritårstid när det gäller kläder. Man kan ha på sig så mycket snyggt och ha massa lager och yadayada. Snygga halsdukar och allt möjligt. Mycket bättre än sommaren så man bara klär på sig shorts och ett linne! 
 
+ Det blir så fint när löven faller
och så blir det så himla färgglatt överallt. Gult, oranget, grönt och rött. Så fint. 
 
+ Myspys
De jag gillar med hösten är också att de är så mysigt. De blir lite kyliagre och man får inga skuldkänslor att man sitter inne, man kan kolla på film, dricka varm choklad och de blir mörkt mycket fortare på dagarna. 
 
- Skolan börjar
Kanske både ett plus och ett minus, men tror att ingen är speciellt taggad att komma tillbaka till skolan efter ett grymt sommarlov. Men om sommarlovet skulle va längre så skulle de nog inte va lika kul att va ledig :) Jag om nån vet. 
 
- Det blir mörkt
Ovanför sa jag ju att de är mysigt att de blir mörkt på kvällarna, men de finns även ett litet problem med det. När man åker till skolan så är det mörkt, och när man åker hem har det också hunnit blivit mörkt. När ska man då ta bilder till bloggen? För det blir jättefula bilder när det är mörkt... 
 
- Sommaren försvinner
Man bleknar och ser ut som ett spöke, eller det gör jag iallafall. De långa sommarnätterna försvinner och livet blir lite mer tråkigt och tillbakadraget om man kan säga så haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: