100% på topp

Sitter här i min ensamhet och dricker te. Mamma stack till sina kompisar och tror pappa är sur på mig så han är hos grannen, men honestly I don't mind at all. Så jäkla skönt.
Sitter här och bara är, tog mig äntligen i kragen förut och pluggade juridik och det gick faktiskt bra. Jag måste faktiskt börja plugga för man blir så stolt över sig själv istället för att sitta dagen innan provet är och har panik och funderar om man ska skippa att gå till skolan. 
 
Den här veckan har inte direkt var annorlunda, men ändå har den det. Sov ju hos Emelie och Nattis i måndags och för vi skulle träffa dom där killarna och folk har frågat mig på bloggen, facebook och kik vilka dom var, Nattis skrev ut de så då kan jag lika gärna göra de. Det var Jack Maynard och Abe Garman. Vi skulle träffat dom alla dagar i veckan men vi dissade dom alla gånger, tyvärr. För jag hade gärna velat träffa dom men nu är det som det är. Det kommer nog mer chanser med dom eftersom dom verkade väldigt intresserade haha, men dom var nog de mest omständiga människorna ever, ni ska bara veta...
Sen har jag bara vart hemma och vilat upp mig lite och även så har jag vart i skolan, trivs så bra :)


Inga-Linn

Visst skulle du se One Direction utomlands? Ska du se dem i Sverige också?:)

Svar: Ja jag ska se dom i London, och kommer antagligen se dom i Sverige också! :)
Li

2013-09-20 @ 22:56:40
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: