ALLTSÅ DE ÄR FF

Försökte fixa ihop en ny design förut, men de gick inte bra... Vet inte hur jag ska göra så att den inte ska se för grå ut. Men jag fortsätter med att pröva lite då och då, för har inte tid och sitta i flera timmar mitt i veckan nu eftersom jag har skola. Känns ju lite ovant haha!
Snart ska jag sätta på ugnen, köpte nämnligen pizza idag. Känner direkt inget behov av att laga mat ikväll när jag ändå är ensam hemma, har även köpt lite snacks och tror jag ska kolla på film, är inte säker på vilken än men det lutar mot LOL. En sån här typsikt tonåringkärleksdramafilm ;)


Din beundrare!

hej fan va söt due

2013-09-09 @ 13:54:25
Mormor & Morfar

Vi är impade av bloggen, har läst allt, flera ggr.
Puss och kramar.

2013-09-15 @ 14:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: