avgå

Nu kommer jag här, lite småsur för att jag ser folk typ kopierar av min blogg rakt av. Har hänt förut att folk snor mina inlägg men igår hände det igen. Har en tjej på min Facebook och hon delade sin blogg till de inlägget och de var vanlga bekännelser och jag tyckte jag kände igen första meningen så jag öppnade och läsa, och de var exakt de bekännelser jag skrivit för ett antal månader sedan. Jag skrev även till henne och och svarade inte ens vilket gör mig sjukt irri. 
Visst att man kan inspireras av min blogg, men varför kopiera? Då kan jag lika gärna sluta blogga för då finns det någon/några som skriver likadant iallafall och då är det inte ens kul. 
Jag själv skulle aldrig kunna kopiera något, speciellt inte bekännelser för de är liksom personligt även fast det kanske stämmer in på dig själv också. Blir så sjukt jäkla irriteraaaaaaaad för jag lägger ner flera timmar på min blogg och så kommer bara folk och snor. Alltså avgå snälla.
 


Anonym

Du kan ju polisanmäla.

2013-09-15 @ 20:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: