biljetter kirrade

De senaste dagarna har iallafall vart grymma med mina babes. Kan aldrig få en tråkig eller en tyst minut med dom. 
Kom hem runt lunchtid men har sovit sen dess för jag är sjukt trött och ikväll blir det lugnt för min del. Jag ska äta de chips jag köpte igår men aldrig öppnade och även kolla på idol jag missade så det ska bli skönt! Haha förresten minns ni konduktören på tåget jag berättade? Även en tjej på donken ba "fina naglar förresten!" förstår inte riktigt varför alla tycker dom är sjukt fina...?
 
Vi kirrade även biljetter till One Directions konsert här i Sverige. Vi är 6 st och ingen orkade köa och trängas på parkett så vi köpte läktare vilket var sjukt najs. Entré A Sektion 128 rad 3. De släpptes även biljetter till ett annat datum men de får vi fixa nån annan dag! Har skolavslutning den 12 juni så de är en perfekt början på sommarlovet!


Mode med Marielle

Fantastiskt fin blogg! Gud vad duktig du är alltså.

2013-09-29 @ 00:41:03
URL: http://modemedmarielle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: