H&M Home

Sitter och kollar på H&M home och typ drömmer mig bort hur jag vill inreda min lägenhet. Som sagt, de är inte säkert att jag kommer få den här lägenheten nu eftersom jag tackade nej till den första, men jag kommer få reda på det snart, väldigt spännande hehehe... 
Jag måste ju ha kvar mina möbler i mitt rum här hemma vilket betyder att jag måste köpa nya vilket är jättekul för jag har alltid velat inreda så som jag vill ha. PÅ H&M har dom jättesnygga saker som också är billigt!
 


Nelle

Vänta ska du flytta ut?!?! Va kuuuuul!!! Men vem ska betala för hyran?? Ska du bo ensam?? Kan du inte göra inlägg och just det här flyttande? :)

Svar: Ja jag ska antagligen flytta ut. Mina föräldrar kommer betala hyran och kommer förhoppningsvis få typ 1000kr av csn också. Jag kommer bo ensam :) Fattar inte riktigt de sista, men om du menar att jag ska göra ett inlägg om de så visst, när allt är 100% klart isf. Inte säkert att jag får den lägenheten jag vill ha nu eftersom vi tackade nej till den första! :)
Li

2013-09-29 @ 22:06:37
MATHILDA

Fina saker!

2013-09-30 @ 16:16:09
URL: http://nmathildas.blogg.se
Fredrika

Å vad kul! Jag längtar också till när jag ska flytta när jag ska börja på högskola. Har typ planerat totalt hur jag ska ha det, fast antagligen kommer jag knappt ha råd med strumpor, men det är ju ett senare problem ;)

2013-09-30 @ 21:09:06
URL: http://fredrikalundahl.blogg.se
Fredrika

Å vad kul! Jag längtar också till när jag ska flytta när jag ska börja på högskola. Har typ planerat totalt hur jag ska ha det, fast antagligen kommer jag knappt ha råd med strumpor, men det är ju ett senare problem ;)

2013-09-30 @ 21:09:26
URL: http://fredrikalundahl.blogg.se
Helena

Fick lite inspiration av detta inlägget, hoppas det var okej om jag gjorde något liknande!

Svar: absolut :)
Li

2013-10-06 @ 21:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: