ios 7

Idag släpps iOS 7 och jag är fett taggad. Inte direkt för att jag älskar hur den ser ut inuti för jag tycker inte den är speciellt snygg. Tycker de ser lite ut som en dålig version av samsung, tyvärr... Men jag ska inte döma de utan att jag testat. De är jag är spänd på hur de små detaljerna kommer vara som inte fanns på telefonen innan. Är fett glad över att AirDrop finns så jag kan bara skicka mellan mobilen (tror jag?) och datorn och de kommer säkert va massor med nya coola funktioner. Dock vet inte jag om jag kommer uppdatera den på en gång för kommer sakna gamla utseendet men jag är nog för nyfiken av mig att inte göra det. Ni som har iPhone, hur tycker ni det verkar vara?
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: