onsdag

På lunchen gick vi in och fikade lite på nåt konditori inte så långt ifrån skolan, jättesöta bakelser!
 
Dagen har väl bara vart allmänt flummig, på spanskan satt jag och skrattade tills jag nästan grät och på sån nivå har de vart mesta delen av dagen. Hade även typ prov/uppsatsskrivning vilke var sjukt svårt och sen psykologi. Efter skolan drog jag till Intersport och köpte ett par träningsbyxor, lite segt att lägga flera hundra kronor på de men måste man så måste man... Kanske inte så kul och läsa detta men det var min dag :))) Snart ska jag fixa mat och sen glo på Idol!
 
Känns sjukt skönt att onsdagen har passerat, kan inte vänta att gå och lägga mig ikväll och snart är det helg! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: