sociala medier

Tänkte skriva ut de "sociala medierna" jag är med i eller hur man nu ska säga. Det är några som undrar mig lite då och då och ibland brukar jag göra såna här inlägg. Var inte rädda att lägga till/följa mig på några av dom! 
Postar inte så ofta längre, dock ska jag bli bättre och försöka posta minst en gång per dag faktiskt, det är lite roligare då. @LiEllax heter jag där iallafall, och om jag känner igen dig så kanske jag följer tillbaka också! :)
Alltid kul när bloggläsare skriver till mig på KiK. Ni kan alltid skriva till mig om det är något ni vill eller inte vill kommentera i bloggen. Jag svarar alltid! LiEllax heter jag där också. 
Facebook typ suger, haha... Men självklart har jag det iallafall. Om ni lägger till mig här så uppskappar jag ifall ni skriver att ni läser min blogg. Gillar inte när randoms bara lägger till mig out of the blue. @Li Säfvenberg
Gjorde faktiskt en ny, privat Twitter nyss! Lite därför av detta inlägg för jag måste ju få lite mer followers hehe. Den är låst men de är bara att skicka en förfrågan att följa mig. Kommer antaligen acceptera de flesta av er! :) @FakinsupahLi (haha jag kommer antaligen ändra namn snart, ville bara komma igång med kontot)


Lina

vad heter du på twitteR?Vill följa dig men hittade inte namnet:/

Svar: Oj, hade skrivit fel i inlägg. Nu är det rätt :)
Li

2013-09-22 @ 19:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: