tisdag

Herregud, jag drunknar i läxor och plugg till prov. Hatar de här för jag försöker verkligen göra mitt bästa men jag vet att jag inte klarar de 100% iallafall och då känner jag mig så jäkla usel. 
Men känns skönt att jag fick jättebra kommentarer på min engelska text där jag skrev lite om What Makes You Beautiful och att vi hängde med dom och fick komma in i studion osv och min lärare tyckte det var ascoolt och "I would kill to have that experience in my backpack! ;)" och sen sa hon att min engelska var nearly flawless. Känns skönt!
 
Har pluggat hela kvällen och nu i pausen av Hollywood Fruar så fixar jag det här till er. Jag är hemskt ledsen att de blev så dålig uppdatering idag men sånt händer ibland. Man måste ju preoritera saker! Har ni något ni vill jag ska blogga om? Har noll inspo, känns som att jag bara skriver om vardag och wanties... inte så kul. Ha en bra kväll! x
 


Inga-Linn

Du är så fin!

2013-09-24 @ 22:44:03
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Ronja

Men åhhh, take me back

2013-09-24 @ 22:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: