torsdag

Tjenixen! 
Slutade en halvtimma tidigare idag vilket var väldigt skönt men självklart missade jag mitt tåg med typ sekunder vilket sög, så kom hem en halvtimma senare än vad jag trodde. En halvtimma kanske är inte är så långt, men det känns som en evighet när du sitter på tåget med magknip och du vill egentligen bara bryta ihop vilket jag typ gjorde när jag kom innanför dörren iof haha... Men när jag kom hem så åt jag och nu är jag helt slut. 
 
Som ni kanske märker så är min blogg inte så bra just nu, och har noll inspo. Känns som att jag bara gör vardagsinlägg och wanties... Kan ni komma på något kul ni vill läsa om?! :)
 


Anonym

Jag vill läsa om vilka dina söta vänner hihihih <3333 (nej detta är inte emelie eller nån)

Svar: Vem är du då? <33333333333
Li

2013-09-05 @ 21:06:41
Johanna

Designtips, typ videos på hur man gör fina designer osv!
Fler videos på dig, som dina hauls osv! Gör olika challenges, natt&morgon rutin, pluggtips och sånt!
:)

2013-09-05 @ 21:38:59
Anonym

Länka bloggarna du läser. Kompisars bloggar och "kända" bloggar :)

2013-09-06 @ 14:53:55
Denise

Serier, pluggtips, hur-man-kan-minska-stress-tips, kanske tävlingar :)

2013-09-06 @ 17:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: