yålå

Uppdateringen har ju vart lite sisådär det senaste dygnet, har inte direkt nån speciell anledningen till det. Jag antar väl att jag har haft fullt upp. Igår gick jag ju i skolan som vanligt, sen åkte jag till Nattis och Emelie och snackade lite. Det är några killar som är i Sverige just nu, vilka kanske vet vilka det är men tänker inte skriva ut det här pga av lite orsaker. Dom snackade med Nattis igår och ville att vi skulle komma över till deras hotell men sen blev det lite konstigheter så det slutade med att Emelie, Nattis, Elin och jag drog till Coop och köpte Ben&Jerry och kollade på skräckfilm istället, medan killara satt själva på hotellrummet hahah! Får väl se om vi drar dit nån annan dag eftersom dom tydligen har skrev till Nattis igen nyss ;)
 
Idag skulle jag till skolan men kände att jag verkligen inte orkade, har försökt hålla mig i säkert en vecka men idag mådde jag inte speciellt bra. Men det är ju inte så konstigt eftersom de flesta människor är förkylda nu när hösten har kommit hit. Mamma och jag drog iallafall till Nyköping och lämnade in våran bil på lagning (vi fick väääärldens fulaste lånebil, skäms som fan att åka i den) sen drog vi till Stadium och köpte löparskor till mig som jag kan ha på idrotten i skolan.
Nu ska jag sätta mig framför tvn och vänta på att idol ska börja igen! 


Anonym

varför kan du inte säga vem'????

2013-09-17 @ 23:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: