Nice to sweet you, pleased to meet you

Även fast det regnar och bara är tisdag är jag så himla glad just nu. Idag har inte vart någon speciell dag utan bara skola och sen hem direkt så vet inte riktigt varför jag är glad men det är bara en sån dag. Jag har gjort mitt matteprov idag och min engelskredovisning igår, alltså två saker mindre att göra. Har skrivit upp en lista på vad jag mer har att göra och jag är nästan motiverad att bara göra klart allting på en gång. Igårkväll satt jag i timmar och pluggade och jag hade inget problem med det faktiskt. Älskar såna stunder för jag får så mycket gjort! För att göra mig ännu lite gladare så börjar jag 12.45 imorgon och har bara en lektion. GAAAH så bra allting är ibland. 
 
Mamma hade vart och handlat åt mig idag, så från ett tomt kylskåp så är det äntligen fullt igen. Så himla snällt av henne, inte nog med det utan hon hade även bäddat min säng och lagt choklad på sängen. Hur snällt!? Blir bara så glad ♥


lina

hur mycket tjänar du på din blogg li? jag är nyfiken på hur mycket man tjänar för jag är nyfiken på börja blogga själv och vill se hur mycket man tjänar:)

2014-04-09 @ 08:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: