Personlig almanacka

Gråter typ lite happytears just nu. Idag fick jag hem ett paket från personligalmanacka.se, ni kan ju gissa vad som låg i paketet. Min egendesignade almanacka!! Utan att överdriva så har jag faktiskt velat ha en sån en av deras almanackor i flera år men aldrig beställt en (fråga inte varför because I have no idea)
 
Anyways, jag älskar den redan. Längtar tills att få slå upp den och få skiva lite hehe. Den är verkligen jättefin, jag vet nu vad jag kommer att köpa nästa år när denna är slut. Jag har faktiskt bara positiva saker att säga om dem och almanackan. Som jag sa, almanackan är hur fin som helst, bra kvalitét, man får välja olika former och storlekar på den, man får en linjal + plastficka med och de på personligalmanacka.se var verkligen hur trevliga som helst! 
Fram & baksida
 
Du får inte bara designa fram och baksidan på din almanacka, du får också fixa till insidan som du vill! Det finns massor av designer, färger och saker att välja mellan. Jag valde att min skulle ha fyra dagar per sida, "veckans prov", "veckans idé" och "veckans att göra"... 
 
Precis när du öppnar almanackan så kan man skriva en text. På sidan så har dom valt att skriva adress och att just du äger den. Men jag valde istället att köra på några quotes!
 
Man får också välja vad man vill ha i slutet av almanackan. Jag valde vanliga randiga papper + målarbok. Verkligen jättekul och jättefina bilder. Det finns också jättemycket annat att välja mellan.
 
Tycker faktiskt ni borde checka in hemsidan HÄR. Dessutom spelar det ingen roll att det snart är maj för man kan välja vilken månad man vill att den ska börja i!  


Matilda

Åh vilken härlig almanacka! Otroligt snygg! Kan dessutom inte låta bli att vara avundsjuk till tusen på bilden av dej och Zayn! :D

2014-04-24 @ 19:58:35
URL: http://tildasofias.blogg.se
SALLY

gud va kul! Jag vill med ha en sån, men jag använder aldrig almanackor men vill ha en ändå bara för att hahah ;)

2014-04-24 @ 21:49:08
URL: http://sallyhansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: