Valborg

En bild jag tog imorse på väg till lägenheten. Det var så himla dimmigt så det såg ut som ett moln hade ramlat ner haha. Tyckte bilen var rätt fin, helt oredigerad! :)
 
Åkte hem från skolan direkt och efter ett litet tag kom mamma med lite saker och sen gick jag och la mig. Har sovit ca en timma nu och är fortfatande hur trött som helst. Skulle lätt behövas en timma till egentligen, menmen... Håller på att göra mat nu och sen kl 19 börjar jag jobba. Kul och jobba på valborg? Nja. Men ändå rätt så glad att jag gör de, hade absolut inga planer inför kvällen och då hade de säkert slutat med att jag skulle suttit hemma iallafall. Nu slipper jag ju vara ensam haha!
 
Bara jag som hade rosa på mig idag? Idag är nämnligen 10års jubileum av Mean Girls. Vad passar inte bättre med rosa kläder på en onsdag!? So fetch! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: