Babylips

Förra året när jag var i Goa så spontanköpte jag ett babylips, ett rosagult som på bilderna ovanför. Jag hade aldrig hört talas om just babylips då för det var liksom innan det blev en sån hype bland alla. Jag blev iallafall helt förälskat i det men dum som jag är köper jag inte med mig mer hem?! Eftersom dom inte finns i Sverige, än. I år köpte jag därimot med mig några hem, och jag är så glad över att dom fanns kvar. Nu har jag babylips så att dom räcker till december iallafall. 
 
 Har nu en tävling om en valfri To Die For bikini HÄR, delta gärna! :) 


Anonym

Du är med på synas på blogg.se :)

2014-02-24 @ 11:41:50
Annster

Ser härliga ut :)

2014-02-24 @ 11:49:17
URL: http://annster.se
Mirjam Wallmark

Tycker du att de är värda att köpa? :)

Kram

Svar: Absolut, de är de bästa läppsylen jag haft! :) kram
Li

2014-02-24 @ 12:23:53
URL: http://mirjamwallmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: