Börja göra designer?

Jag har funderat länge på detta och jag tror jag vill börja göra designer igen, jag har gjort några de senaste veckorna men vill göra mer nu, däför jag går ut med det på bloggen. Det är något jag tycker är så kul och folk verkar uppskatta det jag gör så varför inte? Winwin för båda. 
 
Jag hoppas ni förstår att jag kommer ta betalt, för det tar upp så väldigt lång tid, och jag har trots allt annat att göra också, så som skola och andra mycket viktigare saker. 
 
Så nu frågar jag er, är det någon som är intresserad av en design? Jag gör typ allt ni ber om inom mina kunskapsområden för 100-120 kr, beroende på hur avancerad jag tycker att den är. (+50 kr om ni vill hoppa först i kön) Om ni är intresserade, släng iväg ett mail till [email protected] och så säger jag vad jag behöver för något så att designen ska bli så bra som möjligt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: