dags att kötta de sista dagarna

Starkisar på stranden igår. 
 
Jag vet inte riktigt vad som hände med min bloggning de senaste dagarna, men har knappt tagit några bilder eller gjort något speicellt. Vi har endast 4 dagar kvar här i Goa innan vi åker till Mumbai på onsdag så nu försöker vi verkligen göra allt som bara går. Vi har bestämt att vi ska pressa sönder på stranden de kommande dagarna för lite brunare måste man nog vara när man kommer hem. Vi ska även försöka åka parachute nån dag och sen lite andra saker. 
 
De senaste dagarna har vart otroligt kul och jag inte egentligen inte alls redo att åka hem, verkligen inte. Vi har gjort så mycket men något som toppar mycket var att jag åkte en fett fancy motorcykel, hehe. Var rätt rädd efteråt men det var otroligt kul. Sen ska vi också försöka åka gokart med våra kompisar men vet inte hur de blir med det. 
 
Klockan är lite drygt 10 på morgonen här och vi ska snart bege oss mot stranden, och ska ta med mig kameran igen för det är alltid kul att ha lite bilder. :) Ha det så gött!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: