Don't ever wanna leave this place

Vill aldrig lämna de här stället, bästa resan hittils! Träffar folket jag saknat i flera månader, träffar nytt folk, upplever nya och roliga saker med en av mina närmaste vänner och livet är bara så underbart. Har så himla mycket jag så gärna vill dela med mig av men jag kan inte, för kan inte uttrycka mig i ord och bilder hur jäkla grymt det är. Alla sena kvällar ute med Elin och våra kompisar har vart så kul, blev dock bråk igår men nu är det glömt och vi är bffs igen med boysen. 
Får typ ont i hjärtat att vi har ca 1 1/2 vecka kvar här i Goa och sen drar vidare, det har gått lite för fort för snart är halva resan över och jag vet inte om jag kommer hit något mer, men förhoppningsvis. 
 
Jag hoppas att ni har det grymt i Sverige, såklart saknar jag er också, en aning ;) Saknar mina kissemissar, saknar klassen, saknar min lägenheten, saknar miljön, saknar dock inte kylan haha. Gick in på vår skolsida och ser att jag har 54% närvaro, hehe lite jobbigt att behöva jobba upp allt det och ta igen allt jag missat men det är värt det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: