Hela natten

Kollade ni på mello i lördags? Det gjorde iallafall jag. Kände inte alls för att röra mig någonstans, dels för att jag är lite sjuk och vill absolut inte bli sjukare, men också för att jag alltid flitigt följer programmet. Tyckte Hela natten var sådär när jag väl lyssnade på den första gången, men nu efter att ha spelat den (non stop) på Spotify så är jag helt fast, tycker både melodin och texten är bra. Men hur kunde den komma näst sist? Ibland undrar man verkligen hur svenskafolket röstar. Dock ska jag nog inte klaga eftersom jag själv inte röstar, aldrig gjort och kommer nog aldrig göra heller. 
 
Annars tyckte jag att Antons låt var bra också, så den var helt klart värd en finalplats. Vilka tyckte ni var bäst? 
 


Sanna Preifelt

Han var så himla bra :) jag gillade faktiskt Alcazar, den kändes härlig ;P haha (fattar inte att jag säger eller tkr det ;P)

Svar: Haha ja dom var faktiskt helt okej tyckte jag. Kanske för att jag var världens Alcazar fan när jag var liten, det kanske håller i sig fortfarande ;)
Li

2014-02-24 @ 21:39:43
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: