Hej Sverige

Min ig under resan, följ mig gärna! @liellax
 
Hemresan gick ändå ganska fort, men klart man blir utmattad. Somnade innan 9 igår kväll och självklart vaknade jag 5 imorse. Hatar jetlag, men förhoppningsvis kommer jag kunna somna tidigt ikväll också så jag vänder tillbaka till svensk tid. 
 
Hur känns det att vara tillbaka efter 3 veckor? Är både glad och helt förstörd. Är glad att komma tillbaka till vardagen, träffa alla igen och mina små kissemissar osv. Men helt förstörd också eftersom jag lämnar så mycket när jag lämnar Goa denna gång. Lämnar alla vänner, värmen och allt. Denna semester har vart heeeeelt amazing, bättre än jag någonsin kunde föreställa mig. Jag visste att den skulle bli bra, men absolut inte såhär bra. Hela resan har gett mig en total annan inställning på allt och är så jäkla glad hela tiden. Varken jag eller Elin gillade Mumbai så värst mycket så vi satt och kollade på resor tillbaka till Goa och vi ska försöka boka så snart som möjligt, så taggad! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: