*le sobbing*

Gråter lite inombords när jag säger detta, men jag är sååå blek just nu. Jag vet inte vad som hänt!? Jag var brun när jag väl var utomlands, men sen på planet hem försvann min färg lite, vilket det alltid gör när man sitter på ett plan runt 25 timmar. Men nu är jag liksom back where I started. Är lite ledsen över det haha. Blev mer brun i ansiktet förra året när jag endast var där i två ynka veckor.
 
Förövrigt idag vet jag inte vad som händer idag, sitter i lägenheten och fick äntligen fart på mitt internet imorse. Har fräschat upp mig lite och målat naglarna och kollat på The Vampire Diaries, snart är jag ikapp igen! Får se om Elin kommer hit ikväll, inte säkert men då ska vi ha lite fredagsmys, kolla på någon film kanske och bara ta det lugnt. Hoppas ni får en bra fredag!
 
Juste, jag har en liten fråga till er! Jag har ju sökt jobb nu, vilket jag såklart hoppas jag får (no shit Sherlock) MEN jag måste söka mer, och jag måste absolut söka sommarjobb. Har ni några tips? Vad har ni sommarjobbat med förut?


Jel

I somras sommarjobbade jag på kyrkogården vilket funkade men det var så jävla tråkigt. Men här är det så att man max får vara 17 år för att jobba där, vet inte hur det är i Stockholmsområdet dock.

Annars kan jag tipsa om att gå in på någon stor bostadsrättsförenings sida och kolla, dom brukar söka sommarjobbare och det är rätt bra betalt. Annars är det väl Mcdonald's eller typ bärförsäljning!

Svar: Mailade faktiskt en kyrkogård igår för min kompis sa att hon tyckte det var fett chill för pengarna man fick. Men tack för de andra tipsen! :)
Li

2014-02-28 @ 13:05:30
Denise

Jag har precis sökt jobb på coop. De tar mest emot ungdomar så man har ganska stor chans att få där. Dessutom fyller ju vi 96or 18 i år vilket betyder att man får sitta i kassan plus får mer cash :)

2014-02-28 @ 20:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: