Måndag - mobilblogg


Tjo bloggen! Är så fruktansvärt trött så vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, orkar inte ens starta datorn idag. Har så mycket plugg så jag bara vill slänga allt åt skogen men ska höra med alla lärare ifall jag kan göra allt efter lovet så jag har lite tid på mig att plugga iallafall. Sen min frys hade tydligen fryst igen också så nu måste jag försöka få upp den på något sätt. Sist men inte minst så håller jag nog på att bli sjuk. Men jag får klara mig ut den här veckan för sen det ju lov. 
 
Nog med det negativa, första skoldagen idag då och Gud så kul det var att se alla igen. Hade verkligen missat mycket så idag passade det på att skvallas lite hehe. 
Igår sov jag iallafall hos Elin, vi åt kinamat och hade de lika trevligt som vi haft de senaste veckorna haha!
Aja, nu ska jag bara lägga mig i min säng och bara vara. Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll, kram! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: