Säljer One Direction konsertbiljetter i London

Förra året köpte jag och mina tjejer konsertbiljetter till One Direction i Wembley Arena den 7e juni. Jag har vart taggad på den dagen i hur många månader som helst men nu har vi alla bestämt att inte gå, pga av flera olika anledningar. Vissa tar studenten och jag känner inget behov i att åka just nu eftersom jag måste spara pengarna och jag är den enda som är under 18. 
 
På ett sätt är jag ju jätteledsen över detta eftersom det är Wembley Arena, herreguuuud vad jag skulle viljat gått dit för hur coolt hade inte det vart? Men det känns ändå skönt att 4 av 5 har valt att stanna hemma. Så nu har vi alltså 3 biljetter över och nu undrar jag om nån av er skulle vilja köpa dom? 
 
Platserna är sektion 550, rad 19 och platserna 308-310, och vi vill ha 500 kr för dom, eller högst budande! 


Emelie

Vilken sektion är det?

Svar: Platserna är sektion 550, rad 19 och platserna 308-310
Li

2014-02-20 @ 19:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: