äntligen över

Min Gregersnuffis får stå för dagens bilder eftersom jag glömt att ta några! Valde dom just för dig Linnéa ;)
 
Äntligen är denna dag över och just nu vill jag bara gå och lägga mig. Jag är trött nu, men kommer knappast vara det efter klockan 22 ikväll, standard. Varför är det alltid så!? 
Skolan var helt okej, måndagar är en av de segaste dagarna så jag är glad att den är över. Efter skolan drog jag ut på villovägar i stan och handlade på Ica Maxi, haha och kom hem ganska sent. Att gå där med en kasse och min väska utan vantar må vara en av de hemskaste sakerna jag gjort. Frös som jag vet inte vad men nu är det okej! Har äntligen fått i min lite mat och ska nu jobba lite matte eftersom jag har ett muntligt prov imorgon. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: