Dag 3 - sola och bada

Idag har vi bara vart på stranden, som många av våra dagar kommer se ut här nere hehe. Älskar verkligen att bada när vattnet är typ lika varmt som luften, alltså runt 35 grader. Sveriges sjöar kan skämmas lite ;) 
Nu sitter vi iallafall på rummet, vi har precis duschat av oss allt saltvatten och vi ska väl snart ut och käka, sen ska vi även gå förbi Nike butiken här nere och kolla om dom har ett par nike air force, lär ju va billigare här nere även fast de är äkta :) 
 
Har iallafall börjat få lite färg nu. Jag är absolut långt ifrån brun, alltså till och med lite brun men det kommer väl, har ju över 15 dagar kvar här nere innan vi fortsätter upp till Bombay. Men vill ta det lite försiktigt i solen de första dagarna med tanke på vad som hände förra gången jag var här. Jag brände mig och fick en stor vit fläck i pannan. Om man kollar noga så ser man den fortfarande och vi var där i mars förra året så jag väntar nog lite med att ligga och pressa i solen ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: