gott nytt år + nyårslöften

Hej! Herregud jag har inte uppdaterat sen förra året! Haha alla dessa "förra året" skämten alla drar 1 januari är så överdrivet tråkiga, men jag var tvungen! Iallafall, när 2013 började skrev jag ju en lista på vad som skulle bli mina nyårslöften. Ni kan hitta dom här. Skrattar nästan lite när jag läser detta för nästan ingenting hände och jag gjorde ingenting åt det. Herregud, jag som sa att 2012 inte var bra, då visste jag verkligen inte hur 2013 skulle se ut. Det här året har by far varit det sämsta år i mitt liv och äntligen är det över. Nu är det bara att skriva upp mer nyårslöften som man sedan ska strunta i. 
 
I år så har jag bara två nyårslöfte, eller egentligen tre. Som jag SKA hålla annars straffar jag mig själv med nånting och jag är 100% allvarlig nu. Typ gräver ner mig i flytande cement och låter det torka. 
Det första, som är en ren självklarhet (och som var det där extra "egentligen tre") är att sköta skolan. Som jag sa, det är en självklarhet så borde egentligen inte ha den som ett nyårslöfte. 
Det andra, som jag kommer ta mycket seriöst är att jag inte ska säga nej, jag ska sluta sabba för mig själv och ta chanser, säga ja till mer roligheter och sluta va så feg. Jag kommer faktiskt göra vad som helst för att hålla de här så hoppas det går vägen nu. 
Och de tredje, för att också göra er lite glada. Jag ska verkligen försöka ta tag i bloggen. Men jag tror det kommer bli bättre när jag fått i ordning i lägenheten. 
 
Jag har ganska stora förhoppningar för 2014 och jag hoppas på ett dunder år. Det känns iallafall bra hittils (hahah och det säger jag 1 januari) men det kommer säkert vända snart med den otur jag har, men nu ska jag tänka positivt! Men jag har otroligt mycket roliga saker att se fram emot ända till juli, och äntligen i juli fyller jag 18 år (!!!!!!!!) som jag längtat och där efter kommer mitt liv vara fullbordat typ. Jag är, som ni kanske vet yngst av mina vänner. Alla är över 18 och det är klart jag känner mig lite utanför när jag ser hur kul som har när dom är ute. Jag är så taggad på detta år!!! 2014 HIT ME.
 
Hoppas ni iallafall hade en GRYM nyårsafton, för att vara lite tråkig så det hade inte jag! Men vad gör de, det är en nyårsafton som gick åt skogen, jag har minst 50 till jag kommer uppleva hehe. 
Fick ett sms igårkväll av en viss person vilket gjorde mig mycket gladare och såg det lite positivt att sitta hemma. Ja, jag satt hemma själv med familjen och jag hade ganska många anledningar till varför faktiskt, men that's life. Taggar nu till nyår 2014 istället. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: