It feels better in the dark

Både idag och igår hade jag hoppats på att fixa en säng till lägenheten, men så blev det inte. Mamma ringde till jysk idag och den var tydligen slut men nu har vi iallafall beställt en så den kommer mellan 1-2 veckor. Så idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra eftersom mina planer blev inställda. Det enda jag gjort det senaste dygnet är att kollat på filmen Stuck In Love och lyssnat på Chris Brown så kanske fortsätter i det spåret hehe.
 
Har varken några bilder på kameran eller mobilen att bjuda på, är fortfarande ledsen för grejer och orkar inte ens lägga ner tid på att fixa mig eller nåt sånt. Pigg tjej eller nåt haha. Hemskt ledsen att bloggen får lida av att jag inte är på det bästa humöret men ska försöka ändra på det! :) Kramkram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: