It's time for vacation!

Herreguuuuud, är så stressad just nu och har knappt börjat packa. Mycket av kläderna ligger fortfarande i tvätten och väntar på att torka, kommer sluta med att man får köra hårtorken och torka dom. Klassikern! 
Annars är det väl helt okej, jag och Elin ska snart snacka i telefon och höra lite vad vi tagit med, laddar min kamera för fulla muggar nu och sen ska jag nog gå och lägga mig någon timme. Åker hemifrån ca halv 8 imorgon och ska försöka sova så länge som de går på planet eftersom pappa sa att det skulle ta runt 26 timmar från Arlanda till vårt hotell. Hjälp, får lite panik eftersom förra året vi åkte ner dit så tog de betydligt mindre och höll på och dö av magknip pga av den kassa flygplansmaten, för lite sömn och stressmage (ingen bra kombo). Dock har jag laddat upp med både bröd, pannkakor och godis denna gång. 
 
Har tyvärr inte skrivit några tidsinställa inlägg alls denna gång. Förra gången hade jag ju ett inlägg varje dag men nu kommer det inte bli så. Jag vet inte hur mycket jag kommer blogga där nere ifrån men ska verkligen försöka och blogga så ofta, promise! 
Detta är nog de sista inlägget tills... Jag vet inte när! Men jag kommer tillbaka. Kram kram! Första inlägget i kategorin "Goa 2014" ♥


betty

Ha det bra!!!;)

2014-01-24 @ 18:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: