Jag? Engagerad?

Jag var så trött igår så det enda jag gjorde var att ligga i sängen, startade inte internet på flera timmar och hade ingen matlust alls. Så kan det gå! Idag har vart rätt chill, vi fick lite dåliga nyheter idag dock som slutade med att jag satt och mailade med min skolas VD. Jag är så otroligt envis kommer typ sluta i krig hehe. Det enda bra jag fick i svar var typ "Jag uppskattar att du är så engagerad. Det kommer föra dig långt!" och blev så jäkla sur så har vart sur på typ alla hela eftermiddagen. 
 
Är både glad och ledsen idag, för olika anledningar. Glad att jag endast har en vecka kvar i Sverige, ledsen för att vissa folk ska sluta på skolan, glad för jag är så lycklig, ledsen för att jag känner mig så jävla utnyttjad av en viss person men ändå går tillbaka till den om och om ingen. Ska bli skönt att glömma allt det där för ett par veckor snart. 


NMJDS

Varför ska vissa sluta på din skola?

2014-01-22 @ 16:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: