Kan inte bli sjuk nu...

Hej alla! Mår lite bättre nu än förut idag, men hade en dunderhuvudvärk, ont i halsen och täpt och sen började jag blöda näsblod vilket jag alltid gör när jag blir förkyld. Så jag åkte faktiskt hem en timma tidigare och mötte mamma i tälje och nu sitter jag hemmahemma. Kände verkligen inte för att sova i lägenheten när jag inte är på topp, har ändå sovmorgon imorgon! Har inget skoj att berätta om idag och har bloggtorka som vanligt, hmmm. Kanske slänger in nåt litet inlägg senare.
 
Hoppas ni mår lite bättre än vad jag gör iallafall! :) Kram 


Anonym

Ser du inte din lägenhet som ditt hem nu? För i inlägg så brukar du skriva hemma när du är hos dina föräldrar?

2014-01-14 @ 20:09:00
Bella

Hoppas du mår bättre snart! :)

Svar: Tack detsamma Bella!! :)
Li

2014-01-14 @ 22:31:16
URL: http://jennyizabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: