måndag

Gick upp klockan 09.00 för att göra mig i ordning, har nog inte gått upp så tidigt på hela lovet och jag är helt slut nu. Idag ska jag följa med Mickis till IKEA/jysk och sen efter så ska jag, mickis och Elin ha filmkväll hemma hos mig. Det ska bli mysigt! Vi gick ju i samma klass innan vi alla började gymnasiet för alla som inte visste det, och därför träffas vi alldeles för sällan, då är det skönt att ha såna här saker att göra med dom. 
 
Ska även försöka kolla på en soffa idag, spännande! Jag ska inte köpa den idag iallafall, måste vara 100% hur jag vill ha lägenheten innan jag släpar in massa onödiga möbler dit. Funderar även att göra en liten "roomtour" så ni kan se hur själva lägenheten ser ut och hjälpa mig med att möblera. Flera av er verkade väldigt intresserade av och hjälpa mig vilket känns superkul och sen blev även en roomtour efterfrågad så man såg exakt hur rummet ser ut. Vad tycker ni?


Bella

Jaaa gör det! :D

2014-01-06 @ 19:43:31
URL: http://jennyizabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: