"roomtour" hjälp mig inreda!

Hahahhaha jättepinsamt och stå och bara visa detta eftersom det praktiskt taget är ett tomt rum. Speedade upp lite också så det skulle bli less awkward. Men har har ni det stora rummet i video, brainstorma mig nu med massa ideér! :)))))


Bella

Tycker en snygg vit soffa skulle passa bra in :) och antingen ett vitt soffbord eller ett där bänken är av glas :) Fast åt andra sidan så är det väldigt svårt att hålla rent med damm och fingeravtryck osv :) Så vitt bord :D

2014-01-07 @ 22:53:13
URL: http://jennyizabella.se
Helena

är så himla avundsjuk haha..
Men jag tänkte att man kanske skulle kunna slänga in någon slags lite hörnsoffa in i något av hörnen med ett slags enkelt svart soffbord som typ passar med matbordet!
Billigt och enkelt.

2014-01-08 @ 06:48:40
Meleni

Matbordet skulle KANSKE se finare ut om det var vänt mot klockan, det ser lite mer stilrent och sött ut :)

Svar: vänd mot klockan? Menar du långsidan mot den väggen? Det går inte för den väggen är för kort för de tyvärr :)
Li

2014-01-08 @ 15:00:52
KK

vilken prisklass kan du tänka dig möblerna ha? eftersom väggarna är vita och matbordet är svart tycker jag du borde ha en soffa med antingen svart/vit färg eller babyrosa som ger en bra kontrast till svart.
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20223660/#/20223660
är en lite dyrare soffa för tre pers och e typisk hörnsoffa . Annars finns en billigare vit för två :)
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10183155/

Svar: Jag har kollat på den rosa faktiskt, dock den 2-sitsiga. Dock skickade ju bara klädseln till mig. Själva soffan är betydligt dyrare :)
Li

2014-01-09 @ 15:04:19
kourtney

hur mkt kostar hyran? så mysigt och liten, en sån vill jag ha:)

2014-01-09 @ 16:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: