Ska inte klaga på vädret

 Fina Linnéa och jag idag, våra snapchats <333
 
Blev inte så mycket bloggning idag, men jag hoppas ni förlåter mig för det iallafall. Min dag har bara bestått utav skola, som vanligt. Dagen var helt okej iallafall, juridiken spårade som alltid och det gör mig alltid på bra humör. Ska väl sova snart så jag orkar upp imorgon för sista skoldagen på denna vecka. Så otroligt skönt med en liten mjukstart efter jullovet. 
 
Är så himla trött på vintern, igår hade jag min vinterjacka och vad jag än gjorde dog jag av värmeslag och idag när jag hade min skinnjacka frös jag ihjäl istället. Vet inte vad jag ska göra och blir jättedeppig av detta vädret. Ska dock inte klaga eftersom det är mitten av januari och det har inte ens kommit snö! :)
 
Vill också visa min uppskattning och tacka för att ni hjälper mig med både lägenheten och bloggen. Vissa av er kommenterar jättemycket vilket gör mig superglad och ni ger mig tips på hur jag ska fixa lägenheten ♥


Linnéa

HAHAAH älskar bilden !! :)

Svar: Assnygg ju :-))))
Li

2014-01-09 @ 21:57:14
URL: http://www.snesons.blogg.se
ash

FIN DU ÄR MY LOVE

Svar: DU ÄR FIN
Li

2014-01-11 @ 09:04:18
URL: http://ashleys.for.me/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: