svårt att inreda en liten etta

Jag har verkligen försökt komma på hur jag vill inreda min lägenhet men det går inte alls bra. För när jag kommer en på sak jag vill så är det antingen för dyrt, för litet eller passar inte in. Jag har ju som sagt vita väggar med en fondvägg som också är vit med lite mönster på så därför vill jag hålla det vitt, snyggt och stilrent. 
 
Jag vill dessutom ha ett "tjejrum". Jag är ju trots allt tjej (no shit haha) men ändå vill jag ha det lite mer mognare eftersom jag har liksom sovrum, vardagsrum och matrum i samma rum. Jag ska liksom få in allt där. Har ett köksbord som är lite högre med typ "barstolar", 4 st. Men vart ska alla sitta när jag har främmande? Vi kan ju inte dela på 4 stolar, därför vill jag ha en soffa. Men hur ska jag få plats i min lilla etta med en fin soffa, en säng OCH matbort, det blir ju galet fullt i rummet då haha. Har ni några tips? Är inte alls bra på det här med inredning men tycker ändå det är jättekul. 
 
Jag överväger en liten inflyttningsfest för mina vänner men återigen, vart ska alla då sitta? Vi kan ju inte åla runt på golvet :)


Bella

Finns ju så mycket man vill göra med inredningen men plånboken säger annat xD Hoppas du mår bättre snart Li!!! <3

Svar: Hahahha ja men precis, det är svårt det där. Tack så mycket! <3
Li

2014-01-05 @ 16:23:10
URL: http://jennyizabella.se
Sera

Bäddsoffa kanske? :D

Svar: Tänkte också på de, dock har jag ju redan köpt en madrass till sängen som är på väg :)))
Li

2014-01-05 @ 17:10:18
URL: http://confringo.blogg.se
KK

gör en roomtour så kan vi se hur litet rummet är och anpassa våra tips efter det;) jag är en inredningsguru, kan lätt hjälpa dig!

Svar: hahahhahah ja vi får väl se. Kanske får göra de ;)
Li

2014-01-05 @ 17:19:55
carro

Soffan kan stå längs med sängens ena kant, ha ett soffbord så kan du använda det som "matbord" eller vad man ska säga! lycka till :)

2014-01-05 @ 17:50:54
M

Tycker du ska skaffa dig en loftsäng, då har du yta över till soffa mm oxå !

Svar: Jaaa dom är ju väldigt praktiska, dock så hade jag en när jag var liten och jag gillar dom inte så värst mycket längre, det skrämmer mig lite att sova så högt upp hehe. Dessutom tror jag inte en sån skulle passa i lägenheter faktiskt, men tack för tipset! :)
Li

2014-01-05 @ 21:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: