Q&A

Vaddå pratar om er på konserten? Berätta gärna, nu nr 65 000 personer har hört det så kam du väl upplysa oss som ej var på konserten:):)
De berättade om hur det var 2011, hur vi var endast bara några fans som var utanför studion och hängde med dom och att de var helt sjukt att de har gått från se få till så mycket som det är idag. De pratade även om de två första fansen i Sverige (och Europa sa dom) som de träffade och de är Elin och Ronja! Minns inte exakt vad dom sa om jag ska vara ärlig, jag var lite caught up in the moment om man säger så haha. 

Hittade en video där Harry berättar om Elin och Ronja iallafall! 

vad heter din kompis natalies blogg? :)
http://nathalierutimann.blogg.se

Ska lbs gymnasiet flytta in i era lokaler, hur ska alla få plats? Mvh en nyfiken varelse
Hade själv inte hört talat om det förrän nu då jag gick in och läste på deras sida. Tydligen så kommer den skolan vara med våran skola tills 2015 eller nåt pga att det inte fick bygglov på deras önskade plats. Tror dock inte de ska flytta in i våra lokaler, eftersom de är våra och DBGY blir även större nu när vi blir 2or och det kommer in nya 1or = vi har hyrt planet ovanför oss. Vi har skolan i ett lägenhet hus, kind of. Så jag antar att LBS har hyrt några lokaler i byggnaden också och vi kanske delar på matsalen och aulan som också är nytt tills i höst. Fast vad vet jag? Vi får som sagt se i höst hur det blir :) 

har du haft tandställning? dina tänder är så perfekt raka, funderar på att skaffa tandställning själv men undrar hur länge du hade på dig din (om du hade braces) så dina tänder blev så fina?
Men gud, blir typ helt rörd av den här kommentaren haha :') Mina tänder är något jag ALLTID haft komplex över pga att jag tycker dom är så himla fula. Så att få sådana här kommentarer gör mig så fruktansvärt glad. Svar på din fråga, nej jag har inte haft tandställning eller något sånt. Puss!

 

Har du din naturliga hårfärg nu? Du sa ju att du ville färga håret, vilken färg isf
Ja just nu har jag min riktigt hårfärg och de har jag väl haft i ett år nu, kanske lite mer. Jag vill ju färga nu när det ändå är sommar, men jag vet inte om jag vill ha ljusare eller mörkare. Typ slinga eller köra på mörkmörkbrun som jag haft tidigare. Vad tycker ni? :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: